Sales of bezigheidstherapie? – De offerte.

Sales of bezigheidstherapie? - De offerte

Klanten weten doorgaans wat ze willen.

Vaak hebben klanten al een voorkeursleverancier, maar toch vragen ze nog extra offertes op.

Klanten volgen ook hún proces

Niet omdat ze geïnteresseerd zijn in jou, Nee, ze vragen ze deze offertes alleen maar op voor het eigen interne proces wat ze moeten volgen. Klanten willen wat “achter de hand te hebben”. Je dient in dit geval louter als “vergelijkingsmateriaal”.

RFI |RFP | PVE – trajecten.

Eenzelfde “dans” dan wel “spel” voltrekt zich op dit terrein.

Sales of bezigheidstherapie?

Aandacht en druk zijn voelt misschien lekker. Maar in mijn beleving gaat het daar niet om. Als je kans op een opdracht niet reëel is, waarom zou je dan “druk zijn”?

Je eigen salesproces: Het enige waar je controle over hebt

Dit inzicht kreeg ik gedurende de afgelopen 15 jaar waarin ik actief was in loondienst in ICT& Healthcare (Sales new business).

Met – Sales As A Service –  help ik bedrijven nu om efficiënter en effectiever om te gaan met kansen die zich voordoen in de markt.

Lid van jouw team!

Niet als extern adviseur, maar als volwaardig lid van jouw team.

 

Sales as a service
since 2018

Sales As A Service: Een frisse wind binnen jouw organisatie met respect voor de bestaande bedrijfscultuur.

Een goede mix van distantie en betrokkenheid.

Slim ondernemen = Anders denken.

Sales As A Service: Waarom niet vandaag?