Business Partners
Sales – As A Service
Marketing – As A Service
Sales training – As A Service
Sales
As A Service
Sales As A Service heeft een netwerk van zelfstandig salesprofessionals die de missie en visie van het concept omarmen en waar een beroep op kan worden gedaan.
Iedere Sales partner is zorgvuldig geselecteerd, waarbij specifieke kennis en expertise is geinventariseerd.
De
Sales partners:
– > 15 jaar ervaring in Sales in ICT& Healthcare
– Inzetbaarheid: 8 – 16 uur per week
– Beschikbaarheid: op aanvraag
Samen ondernemen!
Sales training
As A Service
In 2009 heeft René het Differentiation Selling leerconcept ontwikkeld. Het kwam tot stand op basis van best practices in sales. Rene heeft ruim 20 jaar ervaring in het sales trainerschap.
Al jarenlang ben ik fan van zijn bijzondere manier van denken.
De psychologie van het kopen staat altijd centraal.
De trainingen die René verzorgt sluiten perfect aan op het salesproces welke Sales As A Service bij haar klanten implementeert.
Het verzorgen van trainingen is maatwerk.
Dit zijn enkele referentiesvan zijn trainingen.
Sales As A Service meets Training As A Service.
Rene Knecht Eigenaar Differentiation Selling
Marketing
As A Service
Factstory is een marketingcommunicatiebureau, opgericht in 2013. Factstory heeft alle disciplines in huis die nodig zijn op het gebied van strategie, communicatie, design en marketing.
Met Sales As A Service kreeg ik vaak vragen of ik ook kon helpen met marketing. Verleidelijk, maar niet mijn vakgebied. Ik moest op zoek naar een partner om klanten optimaal te bedienen.
In 2020 ben ik in contact gekomen met Pim Mulder. Zijn “down-to-earth” mentaliteit en pragmatische aanpak spraken me direct aan.
In 2021 ontwikkelden we een onwijs gave propositie om organisaties samen te helpen.
Sales As A Service meets Marketing As A Service.
Pim Mulder
Oprichter | directeur, Factstory Marketing
Sales as a service
since 2018
Sales: Het belangrijkste bedrijfsproces van iedere organisatie.
Sales wordt vaak louter operationeel ingestoken. Dit terwijl op procesmatig en strategische vlak de meeste winst te boeken valt.
Slim ondernemen = Anders denken.
Sales As A Service: Waarom niet vandaag?