Telefonische acquisitie +

Dialoog & interactie met klanten
Grip op het aankoopproces

Contact met de juiste stakeholder(s)
Welke resultaten kan je verwachten?

Voor je organisatie

Contact met de juiste stakeholder(s)

Producten en diensten komen bij de juiste personen onder de aandacht.

Pro-actieve pijplijn opbouw

Je zit zelf in de drivers seat. Een pro-actieve benadering van de markt.

Accurate opvolging & monitoring

Een uitgebreid profiel van je potentiële klant. Alles gerapporteerd in het CRM systeem.

Zinvolle en kwalitatieve afspraken

Afspraken als jouw potentiële klant eraan toe is. Dit voorkomt het werken aan ”zachte leads”.

Welke resultaten kan je verwachten?

Voor je potentiële klant

Persoonlijke aandacht, oprechte interesse

Voor het vraagstuk en besluitvormingsproces van de klant.

Professioneel gesprekspartner

Vanuit business, proceskennis en inhoudelijke kennis van de software wordt geadviseerd.

Nieuwe inzichten mbt hun vraagstuk

Gerichte informatie afgestemd op de fase van het aankoop/ besluitvormingsproces.

Persoonlijke aandacht, oprechte interesse

Sales as a service
since 2018

Sales: Het belangrijkste bedrijfsproces van iedere organisatie.

Sales wordt vaak louter operationeel ingestoken. Dit terwijl op procesmatig en strategische vlak de meeste winst te boeken valt.

Slim ondernemen = Anders denken.

Sales As A Service: Waarom niet vandaag?