Telefonische acquisitie +
Dialoog & interactie met klanten
Grip op het aankoopproces
Welke resultaten kan je verwachten?
Voor je organisatie
Contact met de juiste stakeholder(s)
Producten en diensten komen bij de juiste personen onder de aandacht.
Pro-actieve pijplijn opbouw
Je zit zelf in de drivers seat. Een pro-actieve benadering van de markt.
Accurate opvolging & monitoring
Een uitgebreid profiel van je potentiële klant. Alles gerapporteerd in het CRM systeem.
Zinvolle en kwalitatieve afspraken
Afspraken als jouw potentiële klant eraan toe is. Dit voorkomt het werken aan ”zachte leads”.
Welke resultaten kan je verwachten?
Voor je potentiële klant
Persoonlijke aandacht, oprechte interesse
Voor het vraagstuk en besluitvormingsproces van de klant.
Professioneel gesprekspartner
Vanuit business, proceskennis en inhoudelijke kennis van de software wordt geadviseerd.
Nieuwe inzichten mbt hun vraagstuk
Gerichte informatie afgestemd op de fase van het aankoop/ besluitvormingsproces.
Sales as a service
since 2018
Sales: Het belangrijkste bedrijfsproces van iedere organisatie.
Sales wordt vaak louter operationeel ingestoken. Dit terwijl op procesmatig en strategische vlak de meeste winst te boeken valt.
Slim ondernemen = Anders denken.
Sales As A Service: Waarom niet vandaag?