Sales As A Service menu
Sales New Business
Relatiebeheer - upselling
Marktverkenning
Sales As A Service - Basics
Sales wordt ingericht als bedrijfsproces
Resultaat: Meer structuur, minder “waan van de dag” door de implementatie of herinrichting van een CRM systeem.
Sales is een bedrijfsproces echter dit wordt niet altijd zo gezien door organisaties. Ad hoc werken wordt tot een minimum beperkt.
Het salesproces krijgt een eigenaar. Wie doet wat en waarom? De basis wordt neergezet en voortdurend in samenspraak verfijnd.
Telefonische leadgeneratie& kwalificatie
Resultaat: Door een proactieve telefonische benadering van de markt ben je op de hoogte van kansen die spelen.
Je bent als organisatie altijd vroegtijdig betrokken in het aankoopproces van jouw potentiële klanten.
In een open dialoog wordt wederzijds informatie uitgewisseld met jouw doelgroep. Dialoog& interactie, connectie.
sales as a service
New business / business developmentSalesproces professionaliseren
Onafhankelijk sparringpartner
-
Inrichting salesproces (CRM)
-
De bestaande markt bewerken
-
Een nieuwe markt bewerken
-
DIT PARTNERSCHAP BEVAT ALTIJD:
Na evaluatie verlengbaar met 6 maanden
Tussen de 8 en 16 uur per week
sales as a service
Relatiebeheer & upsellingSalesproces optimaliseren
Onafhankelijk sparringpartner
-
Optimalisatie salesproces (CRM)
-
Bestaande klanten bewerken
-
Upselling bestaande of nieuwe producten
-
DIT PARTERSCHAP BEVAT ATLIJD:
Na evaluatie verlengbaar met 6 maanden
Tussen de 8 en 16 uur per week
sales as a service
Marktverkenning/ Telefonisch marktonderzoek-
Inzicht in de concurrentie in de markt
-
Inzicht in het marktpotentieel
-
Potentiële kansen gerapporteerd in het CRM
-
DIT PARTNERSCHAP BEVAT ALTIJD:
Sales as a service
since 2018
Sales: Het belangrijkste bedrijfsproces van iedere organisatie.
Sales wordt vaak louter operationeel ingestoken, terwijl er op procesmatig en strategisch niveau de grootste winst te boeken valt.
Slim ondernemen = Anders denken.
Sales As A Service: Waarom niet vandaag?