Dit is waarom ik besloot “het gele hesje” aan te trekken.

Dit is waarom ik besloot "het gele hesje" aan te trekken.

Eigenaar, CEO – stel jezelf de vraag:

Waarom ben je jij zelf ondernemer geworden? Waarom heb jij in het verleden besloten om een “geel hesje” aan te trekken? Waarschijnlijk omdat je vond dat het anders en beter kon, nietwaar?

Waarom ik besloot het gele hesje aan te trekken.

Exact om dezelfde reden! Ik zag hoe inefficient en ineffectief er werd gewerkt in Sales. Ik wilde het graag het salesproces veranderen van binnenuit (op de payroll), maar organisaties interesseerden zich er eenvoudigweg  niet voor. 

Ze zagen me als een “taakjesuitvoerder” een soort van marionet. 

Remming van ondernemerschap

Mij ondernemerschap werd ernstig geremd. Vaak werd ik stil en deed alleen datgene wat er van me verwacht werd. Je kan raden wat dat met mijn intrinsieke motivatie deed.

Niet zelden dacht ik: “Als jij het zo ziet, prima het is jouw bedrijf”. 

Onbegrijpelijk vond ik het…

Salesmensen worden blijkbaar niet als ondernemers gezien/ behandeld, maar als marionetten. Het ging er bij mij “niet meer in”. Ik begreep er bovendien ook geen enkele snars van.

Tijd voor actie!

Na 15 jaar trouwe loondienst besloot ik Sales As A Service op te richten. Hét alternatief voor fulltime Sales. Want ik dacht bij mezelf: “De wind kan je niet veranderen, de stand van je zeilen wel”.

Sales As A Service: “Since 2018”

Ondertussen ben ik alweer 3 jaar onderweg met Sales As A Service en ik ben er trots op. En het is ook leuk, want ik kan nu die dingen doen voor mijn klanten waar ik in geloof.

Het gevoel van samen ondernemen op basis van gelijkwaardigheid is super.

Sales as a service
since 2018

Sales As A Service: Een frisse wind binnen jouw organisatie met respect voor de bestaande bedrijfscultuur.

Een goede mix van distantie en betrokkenheid.

Slim ondernemen = Anders denken.

Sales As A Service: Waarom niet vandaag?